Tugce48 Miraaayadeee 4,5 aylık iken sırtını bana yaslayarak oturtmaya basladım sonra daha dik oturtmaya devam ettim 6 aylıkken yerde sırtına yanına destek yaparak ve mama sandalyesinde oturtuyorduö 7. Ayda gayet rahat desteksiz oturuyordu
irva Miraaayadeee 4 ay 2 günlük oğlum.Doktorum gün için de 1 2 kez 5 dakikayı geçmicek şekilde destekli oturtmaya başla dedi.😊
BARKINATLAS Miraaayadeee 6 ayda başladık ama günde 15 20 dk dedi doktor mama sandalyesi kullanıyorum.yarım saatten fazla oturduğu da oluyor.desteksiz oturamıyor zaten şuan 6 ay 15 günlüğüz.ek gıda ya 5.5 aylıkken başladık.bir sorun olmuyor.
BugraCan27 Miraaayadeee 4 buçuk 5 aylıktı mama sandalyesine destekli oturtuyordum çok en fazla 10 dakika filan