Ayshm yaa mama verme durumum malesef yok. Bebeğim zaten 10-15 günde bir kakasını yapıyor. Sadece anne sütünde bile böyle. Diyetteyim doktor sıkı diyet verdi. Bir de mama versem kaka olayında çok zorlanır. Bakalım şuan iyi beslendi uyudu bakalım kaç saat gidicek :/ çok su içmiyorum sütüm azalıyor gibi geliyor o yüzden sizin dedğinizi düşünmüştüm. Biraz daha süt arttırmaya yönelik besleneyim