Ah bizi anlatmışsınız, biz 5 ay 2 günlüğüz 🤦♀️ Bir haftadır gece olsun istemiyorum. 15 dk da bir uyanıyor emzik istiyor veriyorum iki pış pış geri uyuyor. Normalde 4. Ayda akşam 9 a kadar gece uykusuna geçmiş olurdu sabah kadar iki veya üç kez mama için uyanırdı şimdi 11 e kadar mızmız uyumuyor uyusa bile sürekli kalkıyor , gözünü de açamıyor uykusuzluktan 😔 geçecek mi bu süreç , dayanacak gücüm kalmadı çünkü 🤷♀️😔