tosbikannesiii uykusunun kesin olarak geldiğine emin oluyorum gözlerinin altı kızarıyor ve kaşıyor sonrasında ilk önce kendi yatağıma yatıyorum yanına uzanıp piş piş yapıyorum göğsüne dokunuyorum,saçlarını okşuyorum tabii bir süre sonra ağlıyor . Çok ağlayınca kucağıma alıp sakinleştiriyorum. Sonra tekrar yatağa koyuyorum tam dalmak üzereyken alıp yatağına koyuyorum. Uykuya geçiyor. Tabi çok terlemeli bir an oluyor😅