Ay neler okudum sok içinde allahım benim de 2 tane kızım var biri 8 yaşında biri de 1 yaş 4 aylık küçük kızım arada inatlaşmaya calısıyo istedıgı olmadıgı zaman direk bırakıyorum ve göz teması kurmuyorum istedıgı kadar aglamasına izin veriyorum ve o yokmuş gibi ilgınmıyorum sadece 1 yasında ve kontrol onda olsun istıyo ama bu mümkün degıl size tavsıyem kesınlıkle hayır dedikten sonra göz teması kurmayın ve onunla ilgilenmeyin ve hatta olduğu ortamı terk edın onada sakinlestıgı zaman yanınıza gelebılecını söyleyin o küçük ama Zeki çocuklar masallah evetı ve hayırı anlıyorlar öğrenme zamanı alt yapı oluşması lazım 2 yaşına kadar da düzeliyor büyük kızımdan biliyorum ❤️Tabi uzaktan uzaktan kontrol altında takıp edın gene sız kendıne fazla zarar vermesin iyi geceler