Merhabalar bebeğim 19 aylık, herseyi ağlayarak yaptırıyor. Bir yere gittiğimiz de biseyler istediğin de sürekli ağlıyor. Ona hayır dediğim de inat edip daha çok ağlıyor. Bununla ilgili tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Hayır dediğim de yapmaması gerektiğini öğrensin istiyorum.