Honeysudem bebeğimde de vardı o bölgeye dermatop isimli kortizonlu kremle linola isimli nemlendirici kremi karıştırarak günde iki kez sürmemi istedi doktor. Kortizonlu kremi de sadece 2 gün kullanın dedi ayrıca karışımda nemlendirici daha fazla olacak, kortizonlu krem bezelye tanesi büyüklüğünde olacak dedi. 2. Güne kalmadan geçti nerdeyse bebeğimde. Biz doktorumuzun bu yönlendirmesiyle ilerledik ve geçti. Dermatop isimli kremin de bebekler için uygun olduğunu söylemişti.