RabiaK öncelikle Allahım acıl şifalar versin yavrunuzuda korusun. İnşAllah ona gecmez. Annem ve abim atlatdı cook şükür. Abim kolay atlatdı gezerek işe giderek annemde abime nazaran evde tedavi gördü iyne ilac serumlar 10 güne oda iği oldu cok sükür. Azerbaycanliyim bu arada bize doktorun ilac kadar önemli ve tedavide yardim eden püf noktalar söyledi. İlk olarak asla ve asla banyo yapma sırtına sicak soğuk fark etmez su değmesin akciğeri üzerine yani virüs eger akciğere düserde su onu orda buz etkisi ediyor akciğerde delikler aciyor ki annemde akciğere inmişdi virus ama cok yeniydi. Annem 3 ay banyo yapmadı saclarini yikadı ve belden aşağı yıkandı birde sulu bezle boynu kol altı falan sildi hep 3 ay boyunca. 2ci olaraq sıcak limonlu su ice bildigi kadar icdi sicak suya limon sik ic. Yemekler Sarmısak soğan ye. Bal pekmez ye. Ve sakin soğuk dişarı cikma hava almak icin anca evde pencereyi ac basqa odaya gec 10 15 dk evinn havasi değişsin pencereyi kapat öyle gel odaya. Ve her gün yeni maske tak.. inşAllah cabucak atlatirsin.