Tued 4.ay atağı tam çıldırıyorlar o dönemde gece saat başı uyanmalar gündüz huysuzlanmalar ben sütüö yetmiyor düşüncesine kapıldım emmedi gece sık uyanınca kesın yetmıyor diye düşündüm mama meme devam ettim ama sütüm yetmıyor dıye dıye olan sütüde kaybettım 18 aylık hala pişmanlığını yaşıyorum vazgeçme bu bir dönem ve gececek geçiyor da kilosu yerındeyse aldığın bez sayısı iyiyse her yolu dene emzirmek için 🙏🏻