Gzmky Kızlar benim beş aylık bebeğim var.sütüm az emmek istemiyor. Mama veriyorum kusuyor. Sağıp biberonla veriyorum biberon kullanamıyor. Sağıp kaşıkla veriyorum boğuluyor tükürüyor. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 🤷🏻♀️ çıldırmak üzereyim 😭
BrcnBlgn Gzmky suutun azligindan deilde meme reddi yada beslenme reddi olabilirmi neden kusuyor nasil kusuyor gunde kac defa kusuyor
Gzmky birgarip1 haftaya götüreceğim inşallah ama o zamana kadar ne yapabilirim diye. Sürekli ağlıyor açlıktan😢
Gzmky birgarip1 sağolsunlar hiçbişey bildikleri yok.gelişimi nasıl diyorum onu bile bilmiyorlar.bende anlamadım
Nzlshn Şimdiye kadar nasıldı ne zamandır böyle çocuk beslenemiyorsa haftaya kadar neden bekliyorsunuz en azından bi doktorunuzu arayıp sorsanız sizde yavrucakda bu süreçte mahvoluyorsunuz yazık ikinizede
Gzmky Nzlshn şimdiye kadar zorla da olsa emziriyordum.ama 1 haftadır emmiyor.yani çok az emiyor.bende mama verdin inanılmaz kustu hatta boğuluyordu.gideceğim doktor çok yoğun anca haftaya
Alicimkalp Gzmky kusmaktan kendinden geçiyorsa mama vermeyin mamaya allerjisi olabilir. Sizi emdiğinde de kusuyor muydu? Her beslenmeden sonra kusuyor muydu?
Gzmky BrcnBlgn sadece mamayı kustu.1 defa verdim zaten bir daha vermedim.anne sütünde kusmuyor.biraz emiyor süt gelmeyince sinirlenip ağlıyor ve bırakıyor
BrcnBlgn Gzmky sutunuzmu az gun icerisinde sut sagmayi deneyin bebek tam bosaltmiosa gogsunuzde sut tazelenmiodur beklemis sut kaliodur buda sut olusumunu sekteye ugratir emzirin sagin