Aybarss_Mom pitircik2019 canım zorluk çektin mi 19 aylık olmasın da yani gitmek için küçük mü ay olarak bende o zamanlar da göndermek istiyorum şu an 10 aylık oğlum
pitircik2019 Nurkoc merhaba, ben memnunum. Anadolu yakasındayım , jungle kids götürüyorum. ☺️ Siz neredesiniz?
Fitifiti [silindi] Okul adı nedir? İnstagram sayfası varsa link verirseniz sevirim. Haftada 5 gün benim için çok daha kısıtlı bir oyun grubu düşünüyorum yaz için. 31 aylık oldu ve yenidoğan kardeşi var gönlümce bie yer arıyorum.
[silindi] Fitifiti https://instagram.com/dusbilginleriakademisi?igshid=1k27rxwaaicxf okul burası canım biraz araştırdım gayet iyi bir okula benziyor
pitircik2019 Nurkoc eğer Instagram kullanıyorsan psikolog_irempolat sayfasına girip bakabilirsin. Avrupa yakası için de paylaşım yapmıştı. Oyun grupları var. 😊
elmalikurabiye [silindi] kucuk. Haftada 5gun de cok fazla bana gore. Daha gecenlerde 2.cocugunu doguran ogretmen bir arkadasim diyordu. İlk kizimda 2yasinda kosturmacaya baslattim oyun grubu vs cok pismanim bosuna yiprattim onu diye.haftada 1 gun yeter bence