Kızım 26 aylık, ben de dün anlaştım bi kreşle hafta da 3 gün gidecek alışma durumuna göre artıracağım gün ve saatlerini ben de tedirginim pzt günü başlayacak hep aklımda şimdiden nasıl geçecek diye endişeleniyorum, ben de kızımı girişken olsun çekingenliği ürkekliği azalsın kendine güveni gelsin diye vermek istedim sokağa çıksak arkama saklanacak kadar çekingen adını sorsalar söylemiyor halbuki evde çatır çatır 6-7 kelimelik cümleler kurabilen bir çocuk