As1ioz eşimin teyzesi de hep der ya belden asagı kalırmış etkisi yada belden yukarı eşimin ailesinde 3 4 kişi geçirmiş zaten genetik sanırım dayılar geçirmiş teyzesinin oğluda geçirmiş hatta dayısında böle kafasını tutamaz bazen sallanır kafası oda geçirmiş eşimde de sinir kalmış cok aşırı sinirli ama evlendikten sonra ve bebekden sonra biraz daha törpülendi siniri şükür