29122020 canm benim bebeğim doğdu doğalı kabızda çok pahalı çok iyi mamalar da kullandım aptamil bana ucuz geliyordu hatta okadar pahalı alıyordum ama hepsi kabız yaptı gittim aptamil comformil aldım kabız ve gazlı bebeklere özel zaten ne zeytinyağı ne damla hiç birşey gerek yok bebeğim üçüncü biberondan sonra 4 kez kaka yapmıştı o gün rahatlamış uyumuştu kabızlık yüzünden uykusuzluk geçmiştik