Aptamilin her türünü denedik olmuyor yapmıyor kaka gazdan ağlıyor çocuk ama mamayı sevip içiyordu doktoru değiştirin sma alın dedi kaç kutu bitirdik sözde sma ama içmiyor gece gündüz ağlıyor aç diye iştahsız olsa azını açıp mamayı almaz mamayı alıyor ağzına tadını alınca ağlıyor içmiyor önceden 90 cc içen çocuk şimdi 60 bile içmiyor aradım doktorunu bişey dediği yok hep diyor zeytinyağı koy bişey varsa randevu al zeytinyağı koyuyorum günde üç defa mamasına ama sorun sadece kaka değil çocuk aç yemiyor mamayı gördükçe ağlıyorum her seferinde sizin böyle oluşta hangi mama iyi geldi lütfen yazarmısınız evolviayı araştırdım onu alacam şimdi evolvia kullananlar var mı