Benim küçük kızım da 1 aylık emzik tutmuyor ve çok çok gazlı bir bebek. Sabaha kadar uyumuyor uyutmuyor.. büyük kızıma doğduğu günün ertesine hemen verdik tuttu. Sadece geceleri uyurken veriyordum öğlenleri hiç vermezdim. Ama 18. Ayından sonra tam bir emzik bağımlısı oldu. Şu an 22 aylık emzik olmayınca çıldırıyor bıraktıramıyoruz 😞 küçüğü de sırf bu bıraktırma olayı yüzünden alıştırmak istemiyorum aslında😕