StudentMomm Kızlar emzik vermek istemiyorum aslında ama huzursuz bir bebeğim var. Emziği verdiğimde 1 dk filan elimle tutuyorum biraz emiyor ve sakinleşiyor, sonra diliyle itiyo midesi bulanıyor 🥺 Ama tutarsa çok çok iyi olucak benim için😑
KardelenYB StudentMomm ne kadarlık bebeğiniz ? Emzik değişikliği yapın daha yumuşak olmasını tercih edin sert geldiği için emmek istemiyorlar
Fun StudentMomm yani şunu bilmelisin ki emzik asla öcü değil zaten bi süre sonra sadece uykuya dalarken veriyoruz uykuda atıyolar. Başta belki alışamaz ama ona uygun bi emzik bulduğun da gayet iyi oluyolar. Ben bibsten çok memnunum doğduğu hafta verdim direk almıştı
Zeyna_ StudentMomm aynı seyi bende yaşıyorum. Bende bulamadm verme yolunu philips avent ve weebaby kullandm Bibs iyi diyorlar cogu bebek aliyormus ama oda her ay degistirmek lazm sisiyoe diyorlar
StudentMomm Zekzek Doktorumuz da bebeğim aşırı gazlı olduğu için uyuması için verebilirsin dedi. Ama tutmuyor zaten
Fun StudentMomm bibs her ay değiştirmek zorunda değilsiniz ben 3 aya yaklaşık kullandım hijyenini sağladım çokta şişmedi çok kullanmadığı için. Siz duruma göre hareket edersiniz çok güzel bi kauçuk emzik 👍🏼
annesinin_kizi StudentMomm benim kızım da aynıydı anne sütüne batırıp verdim ilk zamanlar tutmadı 4 5 tane emzik vardı evde bazen eşimle tutarsam emiyor du bıraktığım zaman diliyle itiyor du Ara ara 3. Ayına kadar denedim yine almadı 7 aylıkken biberonda su veriyor dum uykusu vardı biberonu çıkarınca ağladı verince sustu acaba emzik versem tutarlı dedim wee nin yuvarlak başlıklı emziği ni verdim sanki aylardır emiyor gibi emdi 7 aylıkken alıştı şimdi 9 ay 7 günlük hala emiyor
AysuClk Zeyna_ Bende bibsle alıştırdım bebeğimi, başka hiçbir emziği kabul etmedi.Bende 3 4 haftada bir değiştiriliyor deforme oluyor diye düşünüyordum ama hiçte öyle olmadı kullanıyorum bende hijyenini sağlayıp
29122020 StudentMomm benim bebeğimde öyleydi farklı bi emzik aldık aventin onunalıyoe şimdi 2 aylıkken başladı daha yeni emzik emmeye şimdi alıştı
Meflug StudentMomm vermeyin emzik nasılsa tutmuyormus.bakın bı post var emziği nasıl bıraktırcam diye sonra siz de açarsınız. 🥺
StudentMomm Meflug çok kararsızım zaten ama öyle sürekli ağlayınca dayanamıyorum. Belki sakinleşir diye vermek istedim