Busranisa merhaba. Geç dönüş yaptığım için üzgünüm ama hiç fırsat bulamadım yazmak için. Bize deri testi yapıldı 21 alerjene bakılı. Yumurta akı ve sarısı pozitif çıktı. Fındık da şüpheli dedi. Ek gıdaya başlamamızı söyledi. Örnek bir ek gıda listesi hazırladı 3 ay boyunca sırayla her hafta ne yeneceğini yazdı. Benim hangi aşamada neye başlamam gerektiğini söyledi. Bu hafta bekleyip sonra yavaş yavaş başlayacağım ama ek gıda ile ilgili düzgün bir bilgim de yok. Daha yeni yeni kucağımızda 10 dk oturtmaya başladık nasıl yemek yiyecek bilemiyorum endişeliyim biraz