Rodin-Elif76 hayır maalesef geçmedi henüz 4,5 aylık zaten. 40 günlük olduğundan beri hastanelerdeyiz . İçinden çıkamıyoruz bir türlü. Kayseride erciyes üniversitesinde ve acıbadem hastanesinde yapıldı testler. Ek olarak deri testi ve yama testi de yapıldı bize ama negatif çıktı hepsi. Sadece kanda pozitifi gördük ama hepsine bakılmadı. Bu süreç bizi çok yıprattı bu nedenle ankara bülent şekerele gitmeye karar verdik. Yarın ankaraya gidiyoruz bakalım hangi testler yapılıp ne tür bir yol izlenecek