Aslanmamy Furkan01 beyaz eşyanız gri ise beyaz çok sırıtır kötü görüntü olur grilerin siyah kadar tpxlanacağını düşünmüyorum
bikerem Furkan01 diger beyaz esyalarim arcelik inox serisi.ocagim ise titanyum yani gri de degil siyah da degil cam. Yil 2008 evlenirken almistim tabi o zamanlar tercih edilmiyordu ve nadir vardi.
Furkan01 bikerem gri inox benmde suanki ocagim.arizali değiştirmem lazım Arçelik gri yada beyaz cam ocak düşünüyorum çok teşekkürler foto için😍 çok şık duruyor ama…
3children1mom Furkan01 Ben siyah kullanıyorum şık durduğu için aldım cok pişmanım cok çabuk belli oluuor toz🤦🏻♀️ Simdi ki aklım olsa beyaz alırdım ama benim beyaz eşyam hepsi griydi çok sırıtır die almadım
Bortubocek Furkan01 arcelik gri cam ocak ve firin kullaniyorum 2 yıldır cok memnunum..davlumbaz inox evde vardi.dolaplarim kahve krem
Furkan01 Bortubocek ahaha ayniymisiz bende davlumbaz almicam inox davlumbaz krem kaahve dolaplarım.gri beyaz esyam var kaafam çok karışık resim atma şansınız varmiydi
Elisss4016 Furkan01 ben gri kullanıuorum arçelik marka ne siyah gibi ne de beyaz gibi kiri belli etmiyor
Furkan01 Elisss4016 ya çok iyi işte bende beyazın bütün lekeyi göstermesinden korkuyorum😁iki bebeyle ha bire temizlemek mümkün degil