Furkan01 Ocak ve fırın almam lazım ama renge karar veremedim gri cam ocaklar çıkmış yada ben yeni görüyorum 😁inoxlardan bahsetmiyorum..gri cam mi beyaz cam mi karar veremedim arkadaşlar yardım litfeeen
Aslanmamy Furkan01 beyaz eşyanıızın rengine göre karar verin bence ben beyazları çok beğeniyorum ama beyaz eşyam inox olduğu için siyah aldım ve aşırı kirleniyor maalesef
Furkan01 Mucizem_0809 yaaa patlama riski de varmış evet.ama inoxlarda çok kötü beee şuan kullanıyorum.temizlik asla belli olmuyor
Furkan01 Aslanmamy beyaz esyam gri renk mutfak dolaplarım falan kahverengi karar veremedim.gri camlarda siyah gibi tozlanir mi acaba onu bilemedim
bikerem Furkan01 diger beyaz esyalarim arcelik inox serisi.ocagim ise titanyum yani gri de degil siyah da degil cam. Yil 2008 evlenirken almistim tabi o zamanlar tercih edilmiyordu ve nadir vardi.
Aslanmamy Furkan01 beyaz eşyanız gri ise beyaz çok sırıtır kötü görüntü olur grilerin siyah kadar tpxlanacağını düşünmüyorum
anneyimben_ Furkan01 2 yıldır beyaz cam kullanıyorum. Temizliği o kadar kolay ki hiç toz tutmuyo. Yağ desen kayıp gidiyo. Ocağı sildikten sonra kurulamaya gerek yok. Ocagimi bulaşık deterjanıyla siliyorum o kadar güzel temizliği yani
ikiprensannesii2 Furkan01 ben arçeliğin beyaz camını kullanıyorum 2 sene oldu çok şükür bir sıkıntı yok. Patlar diye çok korkuyorum
Bortubocek Furkan01 arcelik gri cam ocak ve firin kullaniyorum 2 yıldır cok memnunum..davlumbaz inox evde vardi.dolaplarim kahve krem