Derya35 bence bu normal bi durum. Benim sol mememde süt tazyiki fazla, bu yüzden nerdeyse her emzirmede boğazına kaçıyo 2 aylık oğlum. Yetişemiyo memenin hızına huzursuzlanıp ağlıyo bazen. Makaslıyorum çoğunlukla. Kendi öksürüp rahatlıyo. O durumda omzuma alıyorum sırtına vuruyorum geçiyo. Zaten öksürüyorsa korkmayın. Eğer tamamen tıkanırsa heimlich manevrası var youtube da izleyin onu uygularsınız ama sanmam olacağını