Derya35 evet yarıyor. Benim bebeğimin de boğazında süt kaliyodu,oksuruyodu. Sırf bu yüzden hastaneye gittim. Önce burnu açıldı,sonra tekrar emzirdim. Dr dedi ki sütun tazyikli geliyor. Arkana yaslan da emzir bakalım dedi. Öyle yaptım. O günden sonra bı daha olmadı. Denemenizde fayda var.