Goktug46 4 aylıkken yavaş yavaş ayırdık. İlk üç ay hiç uyumuyordu geceleri çok çok zorlanmıştık. Sabahlara kadar ayaktaydık. sepet beşik vardı yanımda ama hiç rahat edemedi onda. Deneme amaçlı kendi yatağında odasında uyuttum çok rahat etti. Ne zaman vicdan yapıp yanımda uyutmak istesem uyumuyordu. Şu an 7 aylık olacağız ve ikimiz de çok rahatız.Beşiğine yatırıp biraz sallayınca hemen uyuyor. İyi ki erkenden ayırmışım diyorum 🙈