Goktug46 20 aylık ve hala ayırmadım, hala destekli uyutuyorum ve yanıma alıyorum. Uykuları daha uzun ve bence huzurlu oluyor :)
Bir de birkaç gün önce şöyle bir yazıya denk geldim, paylaşmak istedim sizlerle de.

Yani desteksiz uykuya, oda ayırmaya hazır olmayan bebek bu stresle başbaşa kaldığında beyninde kullanabileceği tek bir yer kalır,
savaş - kaç - don bölgesi olan ilkel beyin. Bebek ebeveynleriyle savaşamayacağına ve kaçamayacağına göre bir süre sonra ağlamaktan yorularak uyuyakalacaktır. Bu da bebekte maalesef yukarda sayılan kaygı, korku, stres gibi duyguları artıracaktır.