tag_20 ikisini de kullandim ikisi de çocuğumu daha beter yaptı. Sanırım bu damlalar her çocuğa iyi gelmiyor. Ilk sab simplex kullandım, aksamlari oglum aglana krizlerine giriyordu surekli sanci cekiyordu. Sonra nurse harveys kullandım bi iki gün iyiydi sonra yine ayni hatta daha beter oldu, gun icinde surekli huzursuz hatta uyumazdi hic gündüzleri, akşamları çığlık çığlığa ağlıyordu. En son aklima geldi damlaları kestim şimdi cok sukur oglum öyle sancılar çekmiyor. Bir iki ıkınıp çıkarıyor