ozgenil-12 yüzünde ve kulak arkasında pütürlük oluşmuştu, atopik dermatitmis. Emdikten sonra kusuyordu ama yediginin fazlasını kusmak gibi değil, komple emdigini çıkarıyordu çok gazı vardı, hırıltılı nefes alıp veriyordu, kakasinda çok şükür kan görmedim ama çok mukusluydu. Ben yediğim bir şey mi dokundu acaba diye düşünüyordum ama doktorum inek sütü alerjisi olabilir deyip diyete aldı beni, sonra bir ara diyeti açtık tekrar kötü olmaya başladı. Gaita numunesi verdik onun sonucunda çıktı 🤷 umarım bebeğinizde yoktur çok zor gerçekten doğru düzgün hiç bir şey yiyemiyorum her şeyin içinde süt, yoğurt, peynir, tereyağı margarin, yumurta vs var 🙄