Akgunfatma ben de sleepy ile başladım izden ve pişikten sonra değiştirdim o dönem 9 marka denedim pişiği geçmedi tek iyi gelen bez evy baby oldu üstü %100 pamuk.. çok memnunum prima molfixden daha iyi iz yspmıyor ve sızdırmıyor pişik sorunu da geçti çok şükür 😊 goon da doku olarak cok güzel yumuşacık ama pamuklu değil sütü ve bizde sızdırma yaptı