Merhabalar , bebeğim için sleppy kullanıyorum doğduğundan beri. Fakat çok fazla iz yapıyor oğlumun teni çok hassas iz yaptığında hemen Tahriş oluyor . 1 numara büyük aldım sıkmadan bağlamaya çalıştım yine ayni sorunla karşılaştım. Iz sorunu dışında memnunum ayni düzeyde memnun kaldığınız önerebileceginiz neler var ?? Teşekkür ederim simdiden 🙏🧡 Hayırlı kandiller herkese 🙏