Gzde34 Merhabalar bizde dün olduk 3 dozluk, ilk dozu ama bizde çok huzursuzluk oldu birde aşı sonrası gazı arttı sizde de böyle bir durum oldu mu acaba? Bizde uyku yapmadı aksine iki gündür gündüz uykuları yok🙈
defnesmomm Nur2042 yoğun bir kaka haricinde yan etkisi olmadı bizde. Uyuma sebebi başka bir durum olabilir