Nur2042 Sevgili anneler bugün rotavirüs ilk dozu aldık ama bebeğim geldiğimizden beri uyuyor arada bir uyanıyor emiyor uyuyor doktor hiç yan etkisi yok dedi ama bu kadar uyuması tedirgin etti normalde bu kadar uyumazdı aşıyı öğle 13 de olduk
Asya12 Nur2042 bize hicbir yan etki yapmadı ama bazı aşılar bebege uyku halı yapar diye duymuştum. Bazi annelerde kadinlar kulubunde ayni seyi sormustu .Bebekten bebege degisiyor .Hatta kayinvaldem de geçenlerde asi olmuştu gündüz uyumayan kadin uyuklamış biraz .bence korkacak biseynyoktur .
_elmaliturtam Nur2042 merhaba. Bende yarın kızıma vericem ilk dozu. asımızı aldık sağlık ocağı hemşiresi sizde verebilirsiniz dedi bende yarın vermeyi düşünüyorum ama götürsem mi diye de düşündüm sizce gerek var mı ya goturmeye
Melosing Nur2042 biz de bugün ikinci doz olduk tevekkeli bu saate uyanırdı niye uyanmadı diyorum😊 bişey olmaz merak etmeyin biraz fazla uyku yapabiir ateş vs yapmasın da
Nur2042 Asya12 sağlık ocağında koca 3 aşı oldu maşallah bana mısın demedi ağızdan aşı da uyanamadı bir türlü bende korktum yani bu kadar uyuyunca
Asya12 Nur2042 ben aşıda uyuyan bebek duydum yani😊hatta benimkide bari asi olduğunda uyusa dediğim oldu uykusuz bir bebek bizdeki
Epifenomen-gkc _elmaliturtam ben kendim yaptım canım birkaç gün sonra ikinci dozu gine kendim yapacağım ağızdan verilen damla zaten
Nur2042 _elmaliturtam ben ne olur ne olmaz diye götürdüm doktorumuza zaten randevumuz sa vardı hem kontrol hem aşı yapıldı evde kendi verende var ama ben uygun bulmadım ikinci dozda da doktoruma gideceğim
_elmaliturtam Epifenomen-gkc teşekkür ederim 😇 birde bebeğim 3ay12gunluk ikinci dozu 6aya kadar mı veriyoduk peki
Epifenomen-gkc _elmaliturtam 3ay15 gün ilk dozun, 5 Ay15 gün ikinci dozun en son verilebilen günleri canım 😊
Mirnurs Nur2042 bizde bugun 1. Dozumuzu aldık ama hiç uyku hali yapmadı aynı bi değişiklik olmadı bizde
sadeanne Nur2042 bugün biz de rotavirüs aşısı olduk aynı sizinki gibi oldu uyudu sürekli sadece emmeye uyandı yan etkisi herhalde