Senizinc teşekkür ederim ☺️ çok normal aç değilse uyuyor zaten doktorlarda yenidoğan dönenimden sonra artık uyandırma taraftarı değiller :) gördüm yazmışsınız zaten kilosu maşallah🧿 çok iyi siz çocuğu birde uyandırsanız daha da maşallah derim🥰🧿benim bebeğim çok kilolu bir bebek değil ama doyuyor aç değil ne eksil ne fazla kilosu doktorum uyandırma dedi ben de hiç ellemedim . Cidden nasıl başlarsa öyle gidiyor :)