Aç olsa uyumaz zaten o kadar hiç bozma uyku düzenini kilo alımı gelişiminde bi problem yoksa yazılanlardan da etkilenme benim doktorum herzaman bebeğe göre hareket etmemi söyledi hepte kızıma göre hareket ediyorum bu aralar meme reddi yaşıyoruz 4 saatte bir emziriyorum gün içinde iyice acıksın memeyi bırakmasın diye gecelerimizde 12 de yatıyo 5 gibi uyanıyo emiyor sabah 8 buçuk gibi kalkıyor 2,5 aylık kızım 2 aydır bu şekilde düzen kurdu kendine saygı duymak lazım 😅