1prens_2prenses Muhammedtrn aslında bozulan makinanın sesi çok fazlaydı biraz da sessiz mi olsa ki Fiyatları çok mu pahalıdır ki
bbosphorussss Lg aldı annem çok memnun hatta 2. El aldı ona rağmen çok iyi. Hatta ben de eşimin başının etini yiyorum biz de alalım diye. Benim çamaşır bulaşık vestelden evleneli 5 sene oldu 2 senedir arıza çıkartıyor temiz yıkamıyor hiç memnun değilim.
3children1mom 1prens_2prenses Ben profilo kullanıyorum bütün eşyam profilo 9 yıl oldu bi kere bile servis çağırmadım ilk günden beri tıkır tıkır çalışıyor. 😂 Bazen diyorum ki bozulsun da yeni çıkan 10 kiloluklardan alayım 🤪
1prens_2prenses 3children1mom bende öyle diyordum küçük tu cunku en kocamanından alacağım bakalim tskler bu arada 🌷❤
3children1mom Tuba Yurt dışı ile burda dağalar kadar fark var maalsef akşam eşimle otururken araba hakkında konusyorduk bmw markanın burda son modeli 655 tl cik burda o paraya bi tane alıyorsun ama yurt dışında o paraya tam 8 tane araba alınıyormuş 😳🙄 Ekonomi sıfır 😒
Muhammedtrn 1prens_2prenses nerdesiniz ki sivastayım ben ama tvde de indirim oluyo gördüyseniz eskiyi getir kampanyası falan vardı
1prens_2prenses Muhammedtrn hataydayim ben esim yarin tamirciye baktiralim fazla tutuyorsa aliriz dedi bakacağım artik
Zblt Fırın hariç tüm beyaz eşyam bosch fırını arçelik hepsinden de çok memnunum bosch dan şaşmayın derim ☺️