3children1mom Tuba Yurt dışı ile burda dağalar kadar fark var maalsef akşam eşimle otururken araba hakkında konusyorduk bmw markanın burda son modeli 655 tl cik burda o paraya bi tane alıyorsun ama yurt dışında o paraya tam 8 tane araba alınıyormuş 😳🙄 Ekonomi sıfır 😒
Muhammedtrn Tuba kaynanama görümceme abime anneme herkese miele aldırdım hediye ettim o zamanlar ucuzdu tabi 999 tl iken şimdi 3 bin benim süpürgeciim
Tuba Morfrenk ooo baya fark var😳😳 ben almanya da yaşıyorum ve hemen hemen fiyatları aynı bu kadar fark yok
Pelusunannesi Bende hep beko &arçelik alırım . Bu markalarda en uygunu hangisiyse onu alıyorum model aramıyorum valla 🙈
Morfrenk Tuba evet miele orada üretildiği için sizin için kolay erişilen bir marka ☺️ coğrafya kaderdir diyelim.. 😅
Tuba Morfrenk Bosch kullandığınızı yazmıştınız sanırım, o nasıl peki her beyaz eşyasından memnun musunuz?
Morfrenk Tuba çay makinem ve ütüm hariç. evet özellikle süpürgemden, aynı serinin 2.süpürgesini aldım hatta ilkini 7 sene kullanmıştım, üst modelini aldım sonra. Kurutma makinesi de enfes, mmm ☺️
Muhammedtrn 1prens_2prenses siemens güzel. Sessiz bide oh mis 🤗 güzelde yıkıyor en sevdiğimiz yönü sessiz olması tabi gece milleti rahatsız etmeyim derdi yok. Oda tuzlu biraz ama değiyor 🙂 Abimlerin evinde yani benim değil gücüm yetmez onada 😄 Profilo kullanıyorum ben ama çokta memnun sayılmam son zamanlarda kıyafetlerimiz delik deşik çıkıyor
1prens_2prenses Muhammedtrn aslında bozulan makinanın sesi çok fazlaydı biraz da sessiz mi olsa ki Fiyatları çok mu pahalıdır ki
Tuba Morfrenk Memnun kalmanıza sevindim. Bir şeye ihtiyacım olursa bakarım bir bosch’un ürünlerine, teşekkür ederim🌸