Mom070 iki çocuğumdada zifiri karanlıkta yatırdım dışardan ışık girmesin diye stor perdelerimide kapatırdım halada öyle bizimkiler tam aksine gece uykusuna döndükleri zaman en ufak bir ışık olsun hemen açıyorlar gözlerini ışıkları kapattığım an uykuları yoksa bile uyurlar mesela şuan ikiside uyuyor yatak odamızda iki beşik var sabahta storlar kapalı olduğu için oda loş bi aydınlık oluyor 9 buçuğa kadar uyurlar çok rahat ediyorum bende uyumuş oluyorum