Mom070 karanlıkta yatmak büyüme hormonunun salgılanmasında büyük etken, aynı zamanda hem sizin hem de yavrunuzun daha kaliteli bir uyku uyumasını sağlar. Şahsen ben karanlıkta yatmayı tercih ediyorum, bebekleri de aynı şekilde karanlıkta yatırıyorum. Tek başımayken de banyonun ışığını açıp kısık bırakırdım ki yolumu görebileyim diye çünkü gözlerim 4.5 numara ondan dolayı. O ışık da çocukların odasına ulaşmıyordu asla