Gokce07 Guzelbebek valla bende on gündür düzene girmeye basladık sayılır yatağa 9 da giriyom artık bir iki saat ugrasıyom diye
kubra2608 Guzelbebek bizim uyku düzenimiz gece 11 gibi yatıyo 8 de kalkıyo sonra tekrar 10 gibi yatıyo 12 de kalkıyor sonra 3 gibi yatıyo böyle böyle uyuyo gün içerisinde.Biz de 3 ay 8 günlüğüz ☺️
Hndd Guzelbebek gündüz de çoğunlukla o şekilde oluyor ama özellikle gece uykusuna eçerken acaip direniyor yeminle az önce 7 8 kere uyuttum uyandı😔
Sevim_keles Guzelbebek yerini sevmemiş ola bilir benim oğlum gündüzleri beşiğinde uyumayı sevmiyor oturma odasında uyutuyorum biraz uyor