Guzelbebek Merabalar biz 3 ay 8 gunluğuz hic uykumuz yok uyutuyorum beşigine koyuyorum 10 dk sonra geri uyanıyor uyumak icin aģlıyor uyumuyor ne gece ne gunduz neden acaba sizde boylemisiniz yoksa tek bizmi boyleyiz🙄🌸
Ela123 Guzelbebek 3 ay 2 günlüğüz 1 saat ayağımda sallarım beşiğine koyunca 1 dk içinde uyanır geri alır 1 saat sallarım yerine koyunca max 5 dk içinde uyanır, geceleride saat başı kalkar yenidoğan gibi
Yakupahmet Guzelbebek vallaha cnm 6 ay 4 gnluguz halende oyleyiz ve bnmkiler ikiz ikisi birden oylee uyku hic yok uyusalrda 10 dkka tas patlasn 20 dkka
Cigdemsenol Guzelbebek Ah kendimi gördüm. Uykusuzluktan huzursuzlanır, ağlar, gözleri kızarır ama uyumaz. Tam uyuttum derim koyarım en fazla 15 dakika. Sonra yine aynı, yine aynı.
kubra2608 Guzelbebek bizim uyku düzenimiz gece 11 gibi yatıyo 8 de kalkıyo sonra tekrar 10 gibi yatıyo 12 de kalkıyor sonra 3 gibi yatıyo böyle böyle uyuyo gün içerisinde.Biz de 3 ay 8 günlüğüz ☺️
Gokce07 2,5 aylık gece 10-11 arası uyuyor 4 gibi bazen 5 uyanıyor emıyor 7 de kalkıyor gerisi şekerleme kucakta ne kadar durursa
Ela123 Guzelbebek uyku eğitimi vermek istiyorum artık çok yoruldum ama 4.ay atağına girip çıkmasını bekliyorum zaten bozulacak diye
Guzelbebek Ela123 bende dusundum evet atak var oyuzden bekliyorum suanda ayagımda sallıyorum ne kadar yatarsa ayakta yatar besiginde yatmaz neden diye dusunup duruyorum artık 🌸🌸🌸🌸🌸
Gokce07 Guzelbebek valla bende on gündür düzene girmeye basladık sayılır yatağa 9 da giriyom artık bir iki saat ugrasıyom diye
Guzelbebek Yakupahmet haha duzene girir 5 6 aydan sonra diyolar ama huyu degizmez bence Allah yardımcımız olsun tek biz boyleyiz sanıyordum vallaaaaa🌸🌸🌸🌸🌸
Yakupahmet Guzelbebek y.ederm cnm bn ilk gnden ha bu ay hadi bu ay daha gecri derken taa 6 ay oldk halen tik yok degsme yok sanki gttikce kotu olyo 😃kafayi siyircam yakindir
Guzelbebek Cigdemsenol hahah evet aynı uyku diye ağlıyo ama uyumuyo uyumayınca emmek istemiyoda yada elini yiyiyo karışık durumlar vallaaaaa
Havuctursusu Buyuk ihtimal atak dönemi geciriyor. Biyle zamanlarda huzursuzluk, uykusuzluk meme reddine vb. Seyler olur, birkac hafta sürüyor daha sonra düzelecektir.
Guzelbebek Cigdemsenol evettttt İNŞALLAH o huzursuz olunca bende huzursuz oluyorum buda geçer hrld sağlıkkkkk olsunnnnn🌸🌸🌸🌸🌸
Cigdemsenol Guzelbebek Evet bazen pes ediyorum ama sonra diyoeum bu hallerini de özleyeceksin sakin kal 🤭😍