Yemesi konusunda zaten 4 aylık ağzına kendi sütümden başka kesinlikle bir şey vermelerine izin vermiyorum.kitap okuyorum onunla sonbet ediyorum,şarkılar söylüyorum.beşik sallanma konusu olsun ayakta sallama olsun kesinlikle bunlara izin vermiyorum.emzirme saatlerimi bile geçirmiyorum emin olun otorite konusunda herkesle yarışırım 😂 hatta eşim bu kadar üstüne titreme rahat bırak der.ne nasıl yapılması gerekiyorsa sürekli araştırır öyle yaparım.saç okşama mevzusuda şurdan geliyor kolik sancıları çok çektik uyumuyordu ve sallamamakta ısrarcıydım elektrikli süpürge sesi arka fonda açık saçlarını okşayarak uyutuyordum.sabahın 7 sine kadar uyumazdı hatta bazen öğle 12 ye kadar bir bebeğin uyumadığını düşünün.ayağının altına karalahana ısıtıp koyuyordum.zeytinyağı ile gaz masajı yapıyordum,gaz damlasını aksatmıyordum,rezene çayı içiyordum,her yemekte kimyon kullanıyordum,gaz yapacak besinleri yemiyordum.her emzirme sonrası ağzından mutlaka gazını çıkarana kadar uğraşıyordum daha neler neler… ama bir türlü geçmiyordu gaz sancısı.işte komşular felan diyordu ki fitil versene bebeğe.dedikleri gibi bebek…hemde el kadar bebek…fitil verilir mi hiç?(ateşlenmediği sürece)
Uyku eğitimlerini filan araştırıyordum sürekli baktım benimkide böyle uyuyor Sonra böyle alıştı beni yanında istiyor.bu günde yanına uyku arkadaşı verdim başında bekliyorum iki üç defadır böyle uyutmayı başardım biraz daha alışırsa adım adım odadan uzaklaşacağım zamanla zafer benim olacak💪🏻
Aslında bir ara kendiliğinden uyuyordu komşular gördü ayy benim bebeğim böyle akıllı olsa hemen ardından bir tane daha getiririm dediler.birde benim bebeğim kendi bebeklerine göre baya tostik.onlarınkine göre zayıf doğdu ama 15 dk da bir emzirdiğim için ikinci ayda doğduğu kilonun iki katına çıktı.kendi bebekleri 4 kilo doğdu sonradan zayıfladı tabi benimkide göze geldi o gündür bu gündür o kendiliğinden uyuma rahatlığını yaşayamıyorum.ne uzun yazmışım ya 🥰😅