Nergis24 merhaba, sizi ben çok iyi anlıyorum kendi kaygılarıniz çok var. Her annenin vardır mutlaka, benim, bir başkasının mutlaka çocuğunda farkettigi farklılıklar. Tıpkı şuan bu annemizin farkettigi gibi. Ama şuan konuyu otizme getirmenizin amacını anlayamadım. Her çocuk kendini sevdirmek zorunda değil ? Ayrıca otizm tek bir neden ile olmuo. Adına bakmadı, otizm? değil. Gözüme bakmıyor, otizm? Değil.. Şuan bu anneyi böyle kaygilandirmak hiç normal değil. Her çocuk farklıdır.