antropologanne YeldaKuzey Ben gece deĝilde akşam verdim( gece biberonsuz uyuyamıyor çünkü). Aradan iki üç saat sonra tekrar mama içti. Sanki o kadar da tok tutmuyor gibime geldi.
Klnccc YeldaKuzey sürekli sık sık uyanırdı bebeğim herobaby yediriyorum gece yatmadan 1 saat önce tok tutuyor uyku saatimiz uzadı gayet memnunum
YasemiNYagmur1 YeldaKuzey yatmadan 1 saat önce yemeli ki rahatsız etmesin 1 saat önce yedirip uykuya geçeceği zaman da mamasını yapıyordum