Akinege benim kızımda doğduğundan beri mamayla besleniyo 3.aya kadar çok fazla kabız oluyodu yada 4 günde bir normal kakaya çıkıyodu. Hiçbirşey yapmadım fitil ilaç birşey vermedim. 4.aydan sonra düzeldi şuan 5 aylık hergün yumuşak kakasını yapıyo sanırım bu bi süreç bağırsakları için geçiyor sonra