29122020 bence ver bir kac cay kasığından bisey olmaz mama da ne kadar suyla yapilsa bile normal su istegini karşılamaz …suyun bi zarari olmaz ben vala 2 aylikken verdim emzirmeme rağmen gunde 3 cay kaşığı , suan suya bayiliyor 10 aylik asla hazir bir icecek vermem su ve siktigim meyve suyu ve ayran yapiyorum …benim kuzenimin oğlu asla su icmiyor.. gecen posta bebege kola kasikla icirmislerdi allah korusun su faydali asitli degil verin bence soruyorsanız…☺