Mom4775 aylardır yağmur çamur demeden kullanıyorum ve günde en az 2 saat dışarıdayız. Onunla çıkmadığım tepe, bayır kalmadı. Ben aşırı memnunum. Tutma yeri bisiklet direksiyonu gibi, kontrolü çok rahat. Altına kapaklı göz yapmışlar ufak tefek market pazar alışverişimi bile yapıyorum. Suluk yeri var ve telefon para anahtar vs koymak için de fermuarlı bir cüzdanı var.