Mom4775 evt baby hope marka ama ümit bisiklet uretimini yaoiyor sanırım ümit yazıyor bacak kısmında kaliteli ben yorumları okumuştum bizim itme kısmı plastik kırılır falan diye ama çok şükür bisey olmaz bence gecen gün hatta çıkartıp arabaya koyduk deniz kenarına gidip takip sürdük 3 emniyet kemeri var gayet güzel bence düşünmeden alin derim ama bazı sitelerde pahalı ve kurması siz yaoiyonuz eşim nette almadı direk mağazadan almış Yigenime e bebek indiriminde aldim enistem yapmış rahatca