nursocum 232323 Ben kullandım. Kesinlikle hamile kalman yasak. Bol su tüketiyorsun. Yüzün kusabilir korkma etten bir süre uzak dur. Bol sebze ye kolesterol yükseltememesi lazım. Her ay düzenli kan veriyorsun. Kimseye de kan veremezsin özellikle gebelere
Merve20 Mom83 bebeğe zararlıymış emzirdiğiniz için içindeki maddeler hücrelere karışıyormuş bi iyice öğrenin doktorunuza derim belki yanlış biliyorumdur ama tedbirli olmakta fayda var çünkü roaccutane ile aynı işlevi görüyor