232323
Süreç kötü ama sonuç değer 👍🏻😃 Yazıcam sana ama yazının uzunluğundan korkma kötü bir şey yok 😇😇 Kişiden kişiye değişir ama genel olarak 2 ayda sivilceler neredeyse tamamen gitmiş oluyor. Önce çıkıyorlar, kimisinde hepsi birden çıkıyor yüz sivilceyle kaplanıyor, kimisinde yavaş yavaş çıkıyor. 2 ay sonrasında dudaklar iyice kurumaya başlıyor ve ilaç kullanımı bitene kadar dudak hissini unutuyorsun 😃Belli bir dozu tamamlamak gerekiyor ve genelde 6 ay kadar sürüyor diye biliyorum. Saçını 1 hafta yıkamasan bana mısın demez, 6 ay boyunca yağlı saç yok, yağlı yüzle uyanmak yok. Hatta ilacı kestikten sonra bikaç ay daha böyle😎Genelde 4.ay civarı burnun kanamaya başlar. Bazısının akar, bazısının afedersin sümüğünü sildiğinde kanlı olur sadece, bu arada burnun içine de krem sürmek gerekiyor çünkü burnun içi de kupkuru oluyor 😃 Vücuda aşırı derecede A vitamini yükleniyor, ilacın çalışma prensibi bu, bu yüzden ciğer gibi yüksek A vitamini içeren besinleri azaltırsan iyi olur. Yine bu A vitamini anne karnındaki bebeğe zarar veriyor, bu kadar yüksek doz kesin olarak çocuğa gelişim geriliği yapıyor bu yüzden asla hamile kalınmamalı. Yine A vitamini karaciğeri yağlandırdığından her ay kan veriyorsun, önce değerlerine bakılıyor ancak o zaman ilacı yazıyor doktor ve 30 gün dolmadan zaten doktor yazsa bile eczaneden kendin alamıyorsun çünkü sistem düşmüyor ilacı. İlacı kullandığın süre boyunca güneşe çok maruz kalma, sakın ola yüzüne ağda yapma, sivilce ve yağlı cilt için olan hiç bir cilt ürünü kullanma, sadece çok iyi bir yüz nemlendiricisi edin. Ayrıca Roaccutane yerli muadili olan Aknetrenti yazarsa doktor boşuna kullanma derim. Pahalı da olsa Roaccute yazdır çünkü Aknetrent onun kadar etkili değil. 😊😊 Başka sorun olursa sorabilirsin, geçmiş olsun 🥰