Arkadaşlar iyi kötü yorum yapmışsınız sağolun evde ilk müdahaleden sonra tabiki doktora gittik panik anında hemen eczacimiza danışmak geldi aklıma ardından hemen doktora koştuk tabiki ilk müdahale çok önemli olduğunu iyi yaptığımızı söyledi doktorumuz bebisiminde durumu iyi çok şükür