Buse97 benim başıma geldi benim koluma çaydanlığın üstü yapıştı, altındaki suyu da dökülmüştü. Etim ayrıldı kemiğim açıkta kaldı öyle kötüydü ki! Hastaneye Gittik ölü derileri soydular temizlediler, ölü derileri soyma işlemi 1 ay falan sürdü. 1 ayın sonunda parça parça kanamaya başladı bu iyi birşeymiş kalan derilerin ölmediğimini yaşadığına işaret olduğunu söylediler. 3 ay tedaviden sonra acılarım dindi iyileşti. Şuanda hiç iz yok. Deri soyulduysa, deri ayrıldıysa, büzüştüyse mutlaka acile gidin ölü deriler temizlenmezse iz kalır ömür boyu. Birde Allah korusun göğsüne dökülmüş organlar zarar görmesin derileri çok ince ne olursa olsun bir hastaneye gidin sonra eyvah demeyin. Çok çok geçmiş olsun